Dřete pravidelně v posilovně, hlídáte si, co jíte, ale pořád se nedostavily výsledky, které jste očekávali? Možná se namáháte úplně zbytečně. Japonský lékař Toshiki Fukutsudzi údajně přišel na způsob, jak dosáhnout krásného a plochého bříška bez námahy. Stačí k tomu prý ručník a pouhých 5 minut času.

Jak správně provést metodu doktora Toshikiho Fukutsudziho, se podívejte na videu kanálu Nature Cure Naturally na YouTube:

Zdroj: Youtube

Hubnutí bez námahy?

Pokud toužíte po plochém bříšku, stačí podle japonského lékaře málo. Jediné, co je potřeba denně dělat, je lehnout si na 5 minut na smotaný ručník. Vezměte si větší ručník, přehněte ho napůl a následně ho smotejte do ruličky. Poté se posaďte na zem, nohy natáhněte před sebe a ruličku z ručníku položte přímo za sebe. Následně si na ručník lehněte.

Nohy protáhněte daleko před sebe a chodila otočte směrem k sobě, aby se vaše palce u nohou zlehka dotýkaly. Ruce si položte za hlavu dlaněmi směřujícími k zemi, rovněž je protáhněte a dbejte na to, aby se vaše malíčky na rukách spojily. V této pozici vydržte 5 minut a je hotovo.

Vědci se spíše usmívají

I když se na první pohled může zdát Fukutsudziho metoda zcela průlomová, bohužel neexistuje žádná studie ani výzkum, které by podporovaly její účinky. Vědci se na ni dívají spíše skepticky. Stále platí, že štíhlé postavy a svalů dosáhnete pouze v případě, kdy budete pravidelně cvičit a dbát na vyváženou stravu. Ulehnutí na ručník žádné zázraky rozhodně neudělá. Jistý přínos ale přece jen může mít. Odborníci se domnívají, že ležení na ručníku může mít pozitivní vliv na páteř, zlepšovat držení těla a zbavovat bolesti zad. Ani pro to ale neexistují žádné vědecké důkazy.

Jak bezpečně hubnout?

Jestliže se snažíte zhubnout, je třeba mít denně větší výdej kalorií než jejich příjem. Stravujte se proto zdravě, dbejte na dostatečný příjem bílkovin, vlákniny a zdravých tuků a snažte se ze svého jídelníčku zcela vyřadit cukr. Důležitý je také pravidelný pohyb, který by měl spočívat v kombinaci kardio cvičení a silového cvičení. Pokud se budete držet těchto zásad, změna brzy přijde. Nezapomínejte ale na to, že je třeba hubnou pozvolna a vyhýbat se drastickým dietám. Podle jedné studie je ideální hubnout zhruba 1 kilogram týdně, aby bylo shazování nadbytečných kil bezpečné a vyvarovali jste se jojo efektu.

Zdroje: health.com, dailymail.co.uk, medium.com